pondělí 28. dubna 2014

Nechte to na Severusovi



autor: Gleti

Beta- read: Regi

Počet slov: 200

Výzva V 27 Harry a Brumbál

Shrnutí: Severus se vždy snaží zachránit ty, které miluje


Prohlášení: Všechna práva vyhrazena JKR, autorce ságy Harryho Pottera. Fanfikce nevznikla za účelem zisku.



Severus zuřil. Zrovna když se mu podařilo najít lektvar na Brumbálovu kletbu, ředitel zmizel. Naštěstí něco podobného předvídal, znal přece Albuse, proto na něj tajně vložil sledovací kouzlo.

Sakra, ať už se chystá udělat jakoukoli pošetilost, já mu v tom zabráním, pomyslel si a vydal se za ním. Za chvíli balancoval na vrcholku kluzkého útesu. Nevěřícně zíral na strmou stezku dolů k puklině, odkud cítil Brumbálovu magii. Albus je na tom lépe, než jsem předpokládal, napadlo ho, zatímco vklouzl do ledové vody. Prochladlý se vynořil v jeskyni právě v okamžiku, kdy se ředitel s Potterem nakláněli nad kamennou mísou.

„Zastavte!“ vykřikl Severus. „Albusi, konečně jsem našel lektvar na vaší kletbu. Nemusíte zemřít! Nechte mě, abych vás vyléčil.“

„Severusi, všechno jsme to probrali,“ domlouval mu ředitel. „Musí to tak být. Jinak ty nebo Draco zemřete.“

„Přistoupil jsem na váš plán, protože jsem neviděl jinou možnost, ale teď tu je.“

Harry, zmatený z jejich rozhovoru, se vyčítavě obrátil na Brumbála, „tvrdil jste, že vás ten lektvar nezabije.“

„Chlapci, obávám se, že… “

Nedořekl. Severusovo omračující zaklínadlo bylo rychlejší. „Pottere, hněte sebou! Vracíme se. Změna plánu. Hodlám to všechno přežít a chci, aby se to povedlo i Brumbálovi, Dracovi… a vám.“

Žádné komentáře:

Okomentovat