pondělí 1. srpna 2011

Listina kočičích práv



Kočky jsou zvířata,
která svoje práva mají v malíčku.
Eli Khamorov
Jsem kočka a mám jistá nepopiratelná práva:
                Mám právo chodit ti po obličeji, kdy se mi zachce, ve dne i v noci.
                Mám právo pozorovat a komentovat všechno, co děláš v koupelně. Mám právo brát zavřené dveře jako těžkou urážku.
                Mám právo očmuchat ti boty, abych poznala, jestli ses nezahazoval s jinými, vysoce pochybnými zvířaty.
                Mám právo pomáhat při přípravě každého dobrého jídla, při pečení, ochutnávání a prostě všeho, co se v domě týká jídla.
Mám právo probudit tě ve tři ráno pokaždé, když v misce nebude dobrota podle mých momentálních představ.
                Mám právo převrhnout misku každou misku s vodou, kterou považuji za nevhodnou ke konzumaci.
                Mám právo nadávat veverkám a ptákům, co mají tu drzost proletět kolem mého okna.
                Mám právo podrobně zkontrolovat každý nákup. Dále mám nárok na každý papírový pytlík a papírovou krabici, a to na tak dlouho, jak se mi uráčí.
Mám právo spát v libovolnou dobu a na libovolném místě, a to bez vyrušování, i kdybyste si stokrát potřebovali sednout, umýt si ruce nebo psát na počítačové klávesnici.
                Mám právo spát na každém spotřebiči a zařízení, které hřeje.
                mám právo asistovat u výměny povlečení a stlaní a honit přízraky zvířat, které vidím pod prostěradlem.
                Mám právo tvářit se nezúčastněně pokaždé, když mě budeš kárat za to, že jsem si ty přízračné tvory spletla s tvým palcem u nohy.
                Mám právo zavraždit všechny prázdné roličky od papírových utěrek a toaleťáků, protože jinak by tě v noci přepadly.
                Mám právo vyžadovat tvou bezvýhradnou pozornost pokaždé, když si sedneš k práci nebo knize.
                A nakonec, mám právo na lásku, mazlení, rozmazlování a bavení, protože ti jistě nemusím vysvětlovat, že to jsou nejlepší věci na světě … prrrrrrrrr.
                Pokud chybuješ, velkorusy ti odpustím. Koneckonců, jsi jenom člověk. Stejně tě mám ráda.
Podepsána:
Kočka
                                                                                                              Michael Ruemmler
                                                                                              Slepičí polévka pro milovníky koček

Žádné komentáře:

Okomentovat