neděle 3. června 2012

Efektivní plán



-

http://alisanne.insanejournal.com/1114191.html#cutid1


"Mohl by nás chytit!" zalapal po dechu Draco.

Harry, zcela zabraný líbáním jeho krku, se usmál. "Až do úterý bude pryč."

"Přesto jsem nervózní," kňučel blonďák.

"A také vzrušený," mumlal Nebelvír, zatímco se mazlil s jeho erekcí.

Draco se začervenal. "Představoval jsem si, jak mě Severus táhne do sklepení, aby si se mnou užil."

Harry si povzdechl. "Neděláme to všichni?"

"Vskutku," ozval se hlas ze stínu. "Do těchto fantazií patří i to, že vniknete do mých pokojů?"

Mladíci od sebe s heknutím odskočili.

"Pokračujte." Severus se ušklíbl nad jejich šokovanými tvářemi. "Překvapení? Nejste jediní, co rádi fantazírují."

Harry a Draco si s úsměvem vyměnili pohledy. Jejich plán vyšel!



Severus zatajil dech a jeho dýchání se zpomalilo. Draco a Harry, už spali a tiše chrápali, oba schouleni po boku Severuse.

Zmijozel se usmál do tmy. Nebyl žádný hlupák.Všiml si pohledů, které si vyměňovali celý večer. Jednoho dne se možná přiznám, že jsem o jejich plánovaném svádění věděl.

Koneckonců, jeho sklepení bylo nedostupné. Zabezpečení ho upozornilo v okamžiku, kdy je narušili.

Přemístil se zpět, skryl se ve stínu a sledoval je, čím dál víc vzrušený.

Dracovo projevení zájmu o jeho osobu mu poskytlo ideální příležitost a Severus po ní skočil.

Ano, pomyslel si, uspokojen. Můj plán zafungoval spolehlivě.

-

-

Žádné komentáře:

Okomentovat