pondělí 11. června 2012

Štěstí a rozvod



-

http://alisanne.insanejournal.com/1037566.html


Když vyšel z advokátovy kanceláře, Harry se cítil hodně vyčerpaně, podobně jako po porážce Voldemorta.
Zavřel oči a opřel se o zeď, potřeboval nabrat dech.

"Pottere."

Pootevřenou štěrbinou oka zpozoroval Malfoye. "Hm?".

"No tak, jsou lepší místa na zdřímnutí." Ušklíbl se Zmijozel. "Perný den?"

"Právě jsem se rozvedl." Harry se smutně pousmál nad blonďákovým nadzvednutým obočím.
"Copak nečteš noviny?"

Malfoy pokrčil rameny. "Po rozvodu jsem přestal takové věci sledovat."

"Ty ses taky rozvedl?"

"A pak kdo tady nesleduje tisk?" Vysmíval se Draco. Naklonil hlavu a řekl: "Pojď, dáme si něco k pití."



. "...bylo to hrozné," blábolil Harry. "Když se narodila Lily, začala Ginny trávit více času trénováním Harpyjí než doma."

Draco našpulil rty. "To zní jako něco, co udělala Astoria, s výjimkou práce. Zmizela po Scorpiusově narození."

"Jaké to je být rozvedený?" Vyzvídal Nebelvír po dopití sklenice. "Mám na mysli, co děláš celé dny? Ponořil ses do práce? Musíš si platit za společnost? "

Malfoy se usmál. "Já nikdy... za společnost jsem neplatil, Pottere, bez ohledu na to, jak zoufalý jsem byl." Pokrčil rameny. "Já... starám se o syna."

"Děti dostala Ginny," povzdechl si Harry. "Uvidím je jen o prázdninách."

"Můžeš mi pomoct se Scorpiusem." Ušklíbl se Zmijozel.



"Na naši smíšenou rodinu," připila Molly a upřela pohled na početnou společnost, která se sešla u stolu. "Štěstí nás spojilo dohromady."

"Štěstí a rozvod," zabručel George.

Harry se tajně zaculil, když uslyšel Dracovo odfrknutí.

"Jak jsem říkala," pokračovala Molly a zlostně pohlédla na George. "Kdyby za tím nebylo štěstí, Ginny by nežila s Viktorem, Harry by nepřivedl Draca a Scorpiuse a naše rodina by nebyla stejná."

Červenající se Scorpius, který seděl vedle Lily, s plnou pusou souhlasně přikývl zároveň s Viktorem.

Když všichni začali jíst, Harry zašeptal."Má pravdu, víš, jsem moc šťastný."
Draco se jen samolibě ušklíbl a pohladil Harryho stehno.
"Hlavně na to nezapomeň."
-
-

Žádné komentáře:

Okomentovat