úterý 25. září 2012

Prázdninové hry



http://alisanne.insanejournal.com/1711256.html#cutid1

-


Po příchodu z laboratoře do svých pokojů, shodil ze sebe vyčerpaný Severus hábit. Oblečený jen v košili a kalhotách, vyzutý z bot, zamířil ke krbu.

Najednou ho objaly čísi paže, usmál se. "Jsi tu brzy."

Harry si opřel bradu o jeho rameno. "Mám splněné povinnosti, vyřešil jsem případ."

Lektvarista se otočil, aby pohlédl Harrymu do očí. "Oh? Gratuluji"

"Byly to všechno jen zákulisní intriky." Zakřenil se zelenoočko. "Každopádně, mám nápad."

"Opravdu?"

"Vezměme si dovolenou."

Severus překvapeně zamrkal. "Já -"

Harry ho políbil. "Jsi unavený, přiznej to."

Jeho milenec si povzdechl. "To jsem. Co navrhuješ? "

Nebelvír zamrkal. "Vím o místě."

-
"Potřebujeme tě!" ječel Weasley.

Harry se usmál. "Pošli Patrona. Ahoj, Rone. "

"Ale -" Zelenoočko zavřel krb a pihovatá tvář zmizela.

"Měl jsem si vzít dovolenou už dávno. Musím vyřídit ještě dvacet objednávek."

"Což může počkat, až se vrátíme'," řekl Nebelvír, vstal a přistoupil k němu. "Máme splněné povinnosti, nastal čas na přestávku."

"Ale my vlastně nikam nejdeme," řekl Severus, a poposedl si, když se milenec usadil na jeho klíně.

Harry se naklonil a políbil ho. "Ano, to je jen na oko. Lidé si pomyslí, že jsme pryč, což znamená, že si můžeme... hrát. "

Severus odstrčil bokem testy NKÚ.

"Skutečně."

Žádné komentáře:

Okomentovat