neděle 11. listopadu 2012

Správná manipulace


-
http://alisanne.insanejournal.com/1688685.html#cutid1

-

-

"Sev'rus je tady!" Vykřikl Teddy hopsající po dvoře.

Remus vzhlédl a usmál se, když spatřil blížícího se Severuse, obklopeného vlajícím hábitem. Zvedl se na pozdrav. "Jsi tu brzy."
"Vadí to?"

Vlkodlak se usmál. "Ne.". Střelil pohledem na Teddyho, který byl zabrán do hry se zlatonkou. "Mohli bychom se pravděpodobně políbit, aniž by si toho všiml."

"Děti jsou překvapivě bystré," namítl Severus, nicméně dovolil, aby si ho Remus přitáhl k sobě. "Možná bychom měli odložit své... pozdravy na později."
Remus mrkl. "Fajn, ale dlužíš mi víc než jen polibek."
"Víš, že své dluhy platím," zamumlal Severus.
"Já také."
-

Po večeři se Teddy hlasitě dožadoval Severusovy pohádky. Jakmile usnul, oba muži se vyčerpaně zhroutili na pohovku. Jenže u Severusovy hlavy něco otravně bzučelo a lektvarista zanaříkal.
"Zatracená Zlatonka -"

Pochechtávající se Remus beze slova hračku přivolal a položil ji na kraji stolu. "Hrál si s ní Teddy, takže si Zlatonka dělá, co chce," zapředl a přitáhl si Severuse k sobě.

Ten se ušklíbl. "A předpokládám, že teď jsem na řadě já, aby si někdo pohrál se mnou."
Remus ho pomalu svlékal. "Vzpomínám si, že se někdo předtím zmiňoval o dluhu -"

"Opravdu," zašeptal Severus a objal Remuse. "Nikdy nedovolím, abys mohl říct, že jsem nesplnil své slovo."
-

Žádné komentáře:

Okomentovat