čtvrtek 27. prosince 2012

Užitečná cesta

Worthwhile Trip

Autor: Alisanne

Originál: http://alisanne.insanejournal.com/1288073.html#cutid1



Prohlášení: Postavy v tomto příběhu jsou majetkem JKR, autorky ságy Harryho Pottera. Duševní vlastnictví překladu různých jmen, názvu a míst patří pánům Medkům, kteří ji přeložili do češtiny. Autorská práva vlastní Alisanne, která napsala tuto fanfiction.

~

"Nemůžu uvěřit, že jsi mě vyvlekl ven do vánice," prskal Draco."Co by mohlo být tak důležité, že to nemohlo počkat, no, do jara?"

"Upřímně řečeno, myslel jsem si, že je hezký den na procházku." Harry se rozhlédl. "Jaká vánice? Vždyť ani nesněží. "

"Co je tohle?" dožadoval se Draco a setřásal vločky ze svého ramene.

Harry si povzdechl. "Já netvrdím, že vůbec není sníh, jen to, že momentálně to nevypadá na sněžení." Vsunul si Dracovu ruku pod paži. "Pojď, oba bysme se zbláznili, pokud bychom zůstali zavření doma."

"Humf." Draco pohledem střelil Harryho směrem, přesto se nechal vést dolů ulicí. "Pokud mi nějaký rampouch spadne na hlavu, tak -" Odmlčel se, když ho Harry přivedl ke konkrétní výloze. "Tiffany? Co je to? "

"Mudlovské nóbl klenotnictví." Usmál se Harry. "Myslel jsem, že nastal čas, abych koupil prsteny."

"To myslíš vážně?" Draco otevřel pusu. "Chceš si mě vzít?"

"Draco, víš, co k tobě cítím." zašeptal Harry a odhrnul mu pramen vlasů za ucho. "Takže? Půjdeme?"

"Samozřejmě!" Draco prakticky vtáhl Harryho dovnitř. "Jsem tak rád, že jsem nás dnes vytáhl
z domu."

Žádné komentáře:

Okomentovat