úterý 21. ledna 2014

Včasná příprava

„Co že ti mám udělat?“ žasla Hermiona.

„Uvařit felix felicis.“

„Harry uvědomuješ si, jak je to obtížné?“

„Věř mi, Hermiono, že jsem o tom dlouho přemýšlel.“

„Dobře, když se ti podaří mě přesvědčit, připravím ho.“

„Budeme mít páté výročí a já bych chtěl Severusovi nachystat perfektní oslavu.“

„Na to přece nepotřebuješ tekuté štěstí.“

„Vzpomínáš na první společnou oslavu narozenin? Upekl jsem dort, z kterého mu bylo špatně.“

„To se může stát každému.“

„Dobře. Na první vánoce od krbu chytil stromeček a shořely dárky.“

„No tak, vždyť šlo jen o svetry matky Weasleyové a ta upletla nové.“

„Na dalších narozeninách Draco utekl s mudlovskou servírkou a Narcissa se zhroutila.“

„Jenže ta holka Malfoye zlidštila, od té doby se s ním dá vyjít.“

„Příště, abychom se vyhnuli kalamitám, odletěli jsme na vánoce do Karibiku, kde nás vyplavil hurikán. Na tříleté výročí se Severus nakazil od Dracovy dcerky mudlovskými neštovicemi. Mám pokračovat? Protože jsem se ještě nezmínil o Teddyho vánočním štěněti, co se přežralo a museli jsme k veterináři, či o Sevových narozeninách, kam si Lucius přivedl milence, nebo o ohňostroji pana Weasleyho, po kterém mu u Munga nechávali dorůst prsty.“

„Dost, stačí. Přemluvil jsi mě. Seženeš ingredience?“

„Spolehni se. Pro Severuse cokoli.“

Žádné komentáře:

Okomentovat