pondělí 27. dubna 2015

Za dobrotu na žebrotu

100 slov
Beta-read Regi
Prohlášení: Drabble nevzniklo za účelem zisku. Všechna práva
na postavy, které jsem si nevymyslela sama, patří J.K. Rowlingové.

Sotva se Harry vzpamatoval z bitvy o Bradavice, běžel do Chroptící chýše. Když už jsem nemohl profesora Snapea zachránit, zajistím mu aspoň pohřeb hodný jeho zásluh, rozhodl.
Jenže chatrč byla prázdná.
„Hermiono, není tam! Zmizel!“ křičel rozčílený mladík na kamarádku.  V obavách, co by uprchlí Smrtijedi mohli udělat s tělem, zorganizoval pátrání. Neúspěšně.
Po čase to všichni kromě něj vzdali, jen Harry nepřestával. Nelitoval času ani prostředků. A pokračoval by do nekonečna, kdyby po roce nepřiletěla sova se vzkazem.
„Pottere, okamžitě přestaňte! Já žiju! A po všem, co jsem obětoval kouzelnické společnosti, mám rozhodně nárok užít si volno v klidu.“

Žádné komentáře:

Okomentovat