neděle 12. června 2011

Cestou run

The Road to Rune
Autor : Alisanne
Překlad : Gleti

 Je tu další z krátkých povídek napsaných Alisanne.
Mě osobně se povídka moc líbila a tak doufám, že potěší i vás.
Originál najdete na adrese : http://alisanne.insanejournal.com/1374052.html#cutid1
-
-

Cestou  run           


Severus s povzdechem pohlédl na runové kameny na svém stole. Každému, kdo by se spoléhal na runové či jakékoli jiné věštby, by vyhuboval.
Avšak jeho pohrdání proroctvími neznamenalo, že by nemohl používat Věštecké teorie.
Když zkoumal runy:.... Tragédie ...války ... spor ... bolest... Odfrkl nahlas. Řekněte mi něco, co nevím.

"Tonksová je těhotná," ozval se hlas ze tmy.

Severus vytáhl hůlku. "Ukaž se!"

Remus vystoupil ze stínu. "Chtěl jsem, abys to slyšel ode mě."

Severus se ušklíbl. "Rozumím. Své jsi řekl."
"Severusi -" povzdechl si Remus.

"Vypadni." Zřejmě runy mluvily hlavně o mém osobním životě.



 "Nejsem otec."

Severus bezděčně pohlédl na kameny, které se samy přeskupily do nového vzoru: Pravda ... upřímnost ... ...starostlivost: "Čí je to?" Zeptal se, aniž sklonil hůlku.

"Moodyho." Remus pokrčil rameny. "Potřebovala manžela, nu, a my se nemůžeme vzít."

Severus náhle odložil hůlku. Neptal jsem se. "Samozřejmě. Svatá pravda. Riskoval jsi svým příchodem."

"Je to důležité." Remus přistoupil blíž. "Navíc, viděl jsem Harryho. Je v pohybu."

Severus přikývl. "Jsem si vědom ...."

"Události spějí k rozuzlení, Severusi." Remus polkl. "Jaký máš plán na přežití?"

Téměř se zasmál. "Kdo říká, že ho mám?"



 "Musíš ho mít!" Remus byl v mžiku vedle něj, tvářil se vážně. "Musíme přežít, Severusi."

"A proč to?" Severus viděl, že runy se znovu pohnuly, ale ignoroval je. "Albus ho neměl."

"Severusi -" Remus se dotkl jeho ramene.

"To nemůže skončit dobře," zašeptal Severus. "Já... Temný Pán mě zabije."

"Pak by ses měl připravit!"

"Jak?" Zamumlal Severus. A proč?

Remus ho divoce popadl za ramena a zatřásl s ním. "Sakra, Severusi -"

Polibek byl náhlý a naléhavý. Severus téměř zasténal zklamáním, když bylo po všem. Remus se usmál. "Plán na přežití, Severusi," zašeptal a zmizel zpět ve stínu.
"Dobře"  Uvidíme.



 : Dej si pozor na nebezpečí....: radily runy příští večer. Severus obrátil oči v sloup. To bych předpověděl i bez kamenů. Potter je tady.

Bez přemýšlení si vzal poslední protijed ze série lektvarů, které si přichystal pro případ Naginiho útoku.
Pak si runy a několik dalších vzácných předmětů strčil do kapsy a opustil svou kancelář.

O několik hodin později ležel krvácející Severus v Chroptící Chýši. Poté, co nechal Pottera odejít, se posadil. Pohlédl na runové kameny, které mu vklouzly do dlaně: Běžet ... prchnout...
Udělal tak.



Severus dorazil k neznámému domku.

"Zvládnuls to," řekl Remus. Na rukách držel dítě.

"Jak vidíš." Po válce se Severus skrýval, dokud mu runy neporadily: Naděje: Když dorazil Remusův patron, Severus se rozhodl.
Vlkodlak se usmál. "Seznam se s Teddym. Dora - no, myslím, že jsi slyšel."

Severus přikývl, seznam padlých měl pročtený . "Upřímnou  ... soustrast."

"Díky."

K jeho překvapení se na něj dítě usmálo.

Naděje skutečně. Severus mu úsměv oplatil.

"Severusi, já -" Remus se rozkašlal. "Doufám, že máš v plánu zůstat. Já... chyběl jsi mi. "

Unavený ze samoty přikývl. "Já...myslím, že ano."
Možná na těch runách něco je.
-

Žádné komentáře:

Okomentovat