neděle 24. srpna 2014

Pomsta bude sladká


200 slov
Beta-read Regi
Rating 18+
Prohlášení: Drabble nevzniklo za účelem zisku. Všechna práva
na postavy, které jsem si nevymyslela sama, patří J.K. Rowlingové.


Myslí si, že k němu přijdu sám a omluvím se. A já to tak udělám. Budu se kát. Koneckonců má pravdu, měl jsem být opatrnější, když vím, jak je háklivý na své ingredience.
Až si bude před spaním v posteli číst, po kolenou se k němu připlížím. Pak mu začnu žužlat a sát lalůček, to miluje. Nato se přestěhuji k bradavce. Jednu opatrně vezmu do zubů, a něžně ji budu okousat, jako když oždibujete nanuk a nechcete, aby vám trnuly zuby. Druhou budu opatrně mnout v prstech, a pak zničehonic prudce stisknu. Vím, co to s ním udělá. Ostrá křeč rozkoše a bolesti projede celým jeho tělem.
Následně se cestičkou z polibků hebkých jak peříčko přesunu k nižším partiím. Jazykem budu postupně olizovat šourek a kulky, pěkně jednu po druhé. Vychutnám si jeho vůni a zfetuji se jeho pižmem. Pak přijde na řadu jeho nadržená sametová díra. Ale péra se ani nedotknu, ať je pořádně nažhavený. Bude nadržený k nepříčetnosti a skučet, ať ho vykouřím.
Jenže já ho kouzlem přikurtuji k posteli a nechám ho tak. Protože má sice pravdu, že jsem jak hrom do police, a mám dávat pozor, ale chovat se ke mně jako k bradavickému prvákovi nemusí.


Žádné komentáře:

Okomentovat