sobota 17. prosince 2011

Zmijozelův meč


-
http://alisanne.insanejournal.com/1260020.html
The Sword of Slytherin
-
"Takže, kdy sis poprvé uvědomil, že máš o mě zájem?" Zeptal se opatrně Harry.
Severus, který byl unášen příjemnou, post-koitální mlhou, okamžitě zpozorněl.
"Nemůžu si vzpomenout přesně," vytáčel se.
Mladík se těsněji přitulil.
"Pamatuji si dokonale, kdy to bylo u mě," zašeptal. "Přišel jsi do třídy Obrany v mém šestém ročníku a já si pomyslel, ´Merline, je tak sexy´."
"Opravdu?" Usmál se lektvarista. "Možná jsem ... tě tehdy také zaregistroval."
"Právě tehdy?" Zeptal se Harry a prstem dráždil milencovy bradavky.
Toho dne, co jsem nechal Nebelvírův meč v jezeře." Zasténal Severus poté, co Harryho dlaň sjela níž. "Mohl jsem ho skrytý někde, kde by byl více na očích, ale bylo příliš těžké odolat vyhlídce, že tě uvidím jen ve spodním prádle."
"Zmetku," řekl nebelvír dobromyslně. "To podělané jezero bylo zamrzlé."
"O to právě šlo." Zavrčel Severus, když mladík uchopil jeho znovuprobuzenou erekci, a prudkým pohybem se na něj přetočil. "Musel jsi dokázat, že si Nebelvírův meč zasloužíš."
"No," vrněl Harry. "Myslím, že jsem prokázal, že jsem hodný tvého... Zmijozelského meče."
"Nesnesitelný spratku," zamumlal Severus pobaveně.
 Ale později té noci předváděl svůj meč Harrymu opakovaně.

Žádné komentáře:

Okomentovat