sobota 22. března 2014

Ne na jídlo

 



Not For Food

http://alisanne.insanejournal.com/618769.html#cutid1

Autorka: Alisanne; Překladatelka: Gleti; Beta-read: Patoložka

Napsáno pro Snupin 100, výzva 190 – hlad

Shrnutí: Severus má rád své soukromí


JKR Disclamer This story is based on characters and situations created and owned by JK Rowling, various publishers including but not limited to Bloomsbury Books, Scholastic Books and Raincoast Books, and Warner Bros., Inc. No money is being made and no copyright or trademark infringement is intended. This fanfiction was written by Alisanne, czech translation was created by Gleti.
***
Jeho rozhovor s Remusem skončil a Severus vytáhl hlavu z krbu, když v tom zaznamenal překvapivou přítomnost Molly. „Mohu ti nějak pomoci?"

Usmála se. „Zdá se, že já mohu pomoci vám."

„Opravdu?"

Molly přikývla. „Přišla jsem si koupit nějaký Životabudič, ale zaslechla jsem tvůj rozhovor s Remusem. Mám nějaký hovězí guláš navíc."

Severus se zamračil. „Nabízíš nám večeři?"

„Ano. Slyšela jsem Remuse, jak říkal, že má hlad."

Severus se ušklíbl. „Obávám se, že neměl na mysli jídlo."

„Tak co-?" Zbarvila se jasně červenou. „Oh!"

Severus se v duchu usmál. Možná, že teď nebude strkat nos do cizích věcí.


Žádné komentáře:

Okomentovat