neděle 24. července 2011

K nakousnutí




http://alisanne.insanejournal.com/1037271.html
Ready for Picking
~ ~

„Nikdy jsem nepočítal, že uvidím Harryho vítězství,“ zamumlal Lupin.
„Předpokládal jsi, že ho ztratíš?" Zeptal se Severus.

„Domníval jsem se, že padnu v boji."

Severus přikývl. „Já také.“

Lupin si povzdechl. „A teď mám syna, budoucnost - -"

„A Pottera?"

Vlkodlak se zamračil. „Co?"

„Každý ho chce," konstatoval Severus. Je jako ovoce, připravené ke sklizni."

Lupin zamrkal. „Ach… ne. Dávám přednost ovoci… zralému.“ Uchopil lektvaristu za paži a stisknul ji. „Dospělému."

„Opravdu." Prohlásil Severus uvolněně. To je rozumné".

„Myslel jsem si to." Lupin se usmál. „Ze všech těch řečí o ovoci jsem dostal hlad. Navečeříš se mnou?"

Severus rozvažoval. „Rád. Musíme si promluvit o zralosti.“

~ ~

Žádné komentáře:

Okomentovat