úterý 14. února 2012

Odvrácená pohroma

http://alisanne.insanejournal.com/1006029.html/

Disaster Aborted

Novinky jako tato nechtěl Severus slyšet, zvláště ne dnes. "Co jsi jim řekl?" Zařval a šokem mu klesla čelist. "Ne!"

Harry se kousl do rtu a přiblížil se. " Vím, že to není to, co jsme plánovali, ale oni potřebují někde zůstat a -

"Ne, to není to, co jsme měli v plánu?" Severus opakoval. "Řekl bych, že ne!" obejmul Harryho a měkkým sametovým hlasem zašeptal: "Víš, co jsem vlastně měl v plánu na dnešní večer? Myslel jsem, že bychom si mohli připravit intimní večeři, a pak bychom se natáhli před ohněm a navzájem se něžně uspokojovali. Mohl jsem do tebe vnikat, až se za křiku mého jména uděláš.

"Ach Bože," zasténal Harry třesoucí se v jeho v náručí. "To zní skvěle." Pak se zamračil. "Ale já myslel, že nenávidíš Valentýna."

Severus si povzdechl. "Možná, že jsi mě konečně přesvědčil o výhodách tohoto… dne," zamumlal. Odmlčel se. "To se asi nikdy nedovíme, že ano?"

Harry se odtáhl. "Seru na to," zavrčel. "Vím, že Doupě je neobyvatelné, ale Weasleyovi se jistě mohou dnes večer ubytovat v hotelu nebo něčem takovém." Usmál se, a vymanil se ze Severusovy náruče, aby jim letaxem zavolal.
Zatímco Harry sděloval svým přátelům špatné zprávy, Severus se ušklíbl. Přestože nenáviděl Valentýna, návštěvy nesnášel ještě více.

Reklama

Žádné komentáře:

Okomentovat