pátek 31. srpna 2012

Síla pozitivního myšlení




The Power of Positive Thinking
~

Neville se nervózně kousal do spodního rtu. “Neměl jsem se o to ucházet.“

 Harry se zamračil. „Samozřejmě, že ano. Budeš skvělý profesor bylinkářství.“

 „Ale mám pohovor se Snapem!“  Křičel Neville.  „Nikdy mě nepřijme.“
„To chce pozitivní myšlení,“ uklidňoval ho Harry

“A zázrak,” zamumlal Neville. “Vím, že jsi s ním, Harry, ale on mě stále děsí.“

 “Mám nápad.  Věř mi, dopadne to dobře,“ ušklíbl se druhý Nebelvír. „Jen běž na pohovor”

 „Ale –„

Harry vstal.  „Dej mi pár minut se Severusem, ano?“

“Dobře.” Neville sledoval, jak odchází. Doufal, že jeho plán bude fungovat.

~

O pár minut později zaklepal na Snapeovy dveře.
“ Vstupte.”  Snape vzhlédl zpoza stolu. „Sedněte si, Longbottome.“

 Neville poslechl.

„Vaše kvalifikace – oh!"

Mladík se zamračil. Snape se dusí? „Jste v pořádku, pane?“

“V pořádku,” Snape zalapal po dechu, rukama svíral desku stolu. „Proč chcete tuto práci?“

 Rozhovor pokračoval, profesor pokládal jednoduché otázky. Harry měl pravdu! Pozitivní myšlení funguje.

"Ano!" zasténal Snape nakonec a zrudl.

 „Pane?“

Muž zamrkal.  „Jste přijat. Sbohem.“

Neville ustoupil. Teprve tehdy si všiml nohou vyčnívajících zpod učitelova stolu a zíral.
 "Potřebujete ještě něco?" Zeptal se profesor.

 Neville si odkašlal, Snape byl opravdu důkladně ... přesvědčován. "Ne, pane. Poděkuji Harrymu později.“






Žádné komentáře:

Okomentovat