sobota 25. června 2011

Gleti - Bratření bystrozorů




Gleti - Bratření bystrozorů - obrázek
Auror Fraternization
{http://alisanne.insanejournal.com/1156798.html
{
{ 
„Takže vy jste se rozhodl přidat k bystrozorům?“ zeptal se Kingsley a naklonil se dopředu.
„Ano, pane,“ přikývl Harry.
„Proč?“
Harry se zhluboka nadechl. „Chtěl bych pomoci při obnově kouzelnického světa a učinit ho bezpečný pro všechny.“
„To je všechno?“ vyzvídal Kingsley.  
„Hm, také je to opravdu skvělá práce,“ začervenal se Harry.
„To je pravda. Bude z vás dobrý bystrozor,“ usmál se Kingsley.
„Děkuji vám, pane.“
Je tu ještě jedna …věc. Máme mnoho uchazečů, proto pokud chcete mít jistotu, že budete přijat…“  
„Pane?“
Kingsley se uchechtl. „Budete muset se mnou vyspat.“
Harry zbledl. „Ehm…“
Myslel jsem, že jste rozhodnutý stát se bystrozorem?“ Kingsley se pousmál. „Často musíme dělat… neortodoxní věci.“
~ ~
Harry zavrtěl hlavou. „Nemohu to udělat, pane.“
Kingsley pozvedl obočí. „A to proč?“
Hm, nebylo by to správné.“ Harry napřímil ramena. „Myslím, že to risknu a podám si žádost, jako každý jiný. Nepotřebuji zaručené místo, chci jen možnost to zkusit.“
Kingsley pomalu přikývl a poznamenal si něco na pergamen před sebou. „Výborně. A to byl poslední test, Pottere. Jste přijat.“
Harry zamrkal. „Ale…“
Bystrozoři musí být schopni učinit obtížná rozhodnutí,“ vysvětlil Kingsley. „Nikdo není neúplatný, ale my děláme vše, co je v našich silách, abychom se zbavili nejhorších.“
~ ~
Po složení přísahy se vrátili do Kingsleyho kanceláře. „Gratuluju,“ řekl Kingsley.
Díky, pane.“ Harry se usmál. „Hm, o tom, co jsme nakousli dříve…“
Kingsley zvedl ruku. „Uklidni se, Harry. Šlo jen o součást celého procesu.“
Prosím, pane, nechte mě domluvit.“
Kingsley si zkřížil ruce a přikývl.
Bylo pro mě obtížné odmítnout, protože se mi líbíte.“ Harry se začervenal. Byl jsem… v pokušení.“
Kingsley se usmál. „Já vím. Děláme si důkladné profily o našich rekrutech, Harry. Věděl jsem přesně, jak těžké to pro tebe bylo.“
„Aha.“
„Takže večeře?“ zeptal se Kingsley s úsměvem.
„Pane?“
„Neexistuje žádné pravidlo zakazující bratříčkování bystrozorů,“ zapředl Kingsley.  
Hary se usmál. „Skvělé!“
{{{

Žádné komentáře:

Okomentovat