středa 15. června 2011

Mission impossible



>
> Harry se slzami v očích naposledy podíval na bezvládné
> tělo svého profesora a spolu s přáteli rychle
> opustil Chroptící chýši. Spěchal, aby si mohl
> prohlédnout odkázané vzpomínky.
>
> Proto vůbec nezaznamenal podezřelé zvuky vycházející
> z opuštěné místnosti. Ostatně byl by značně
> překvapen. Ikdyž žil v kouzelnickém světě sedm
> let, něco takového ještě neviděl. Uprostřed
> místnosti se prapodivně roztetelil vzduch (asi jako
> za tropického dne nad přehřátou vozovkou), následně
> se rozestoupil a novým otvorem sem proniklo několik
> neobvykle vyhlížejících ženštin, následovaných
> pajdavcem o holi s otlučeným kufříkem v ruce.
>
> „Pospěšte, sestry!“ Zavelela jedna z podezřelých
> a vrhla se k nehybnému učitelovu tělu. „Nemáme
> moc času a vy, doktore, honem do práce!“ „Co
> si jako myslíte, že tady mám dělat? Nejsem Kristus,
> abych oživoval mrtvé!“ nepříjemně odsekl oslovený
> lékař. „Jen si moc nevyskakujte, nebo toho svého
> Wilsona už v životě neuvidíte, House!“ zavrčela
> na něj Styx. Naštvanému doktorovi nezbylo než
> konkurovat bohu a pustit se do díla. Nejprve bodl
> Severusovi koňskou injekci adrenalinu, následně
> zahájil masáž srdce. „Potřebuji, abyste mu jedna
> dávala dýchání z úst do úst,“ zasyčel na
> své únoskyně. „Já.., já, ...já, ... já.........“
> předháněly jedna druhou, ale první byla u rtů
> božského mága Gleti. Bohužel, dříve než se
> k nim mohla přisát a splynout se svým idolem, byla
> hrubě odstrčená Styx. „Už jsem ti jednou říkala,
> že je můj,“ vyštěkla na ni. Jen jsem chtěla
> pomoct,“ pípla bojácně novicka.
>
> Netrvalo dlouho a společné úsilí uneseného doktora
> House a sester snapeofilek přineslo ovoce a jejich
> miláček otevřel své nádherné onyxové oči.
> “Styx......“ zachrčel. „Mlč! Nesmíš se namáhat!“
> Odvětila přísně, ale v očích se jí leskly slzy.
> Podařilo se, její Severus obživl. Teď jen aplikovat
> protijed na Naginiho kousnutí, ošetřit hroznou
> krvácející ránu a dopravit zbožňovaného do
> bezpečí Orlího hnízda. Do její postele s nebesy
> a tam o něho pečovat tělem i duší.
>
> Gleti

Žádné komentáře:

Okomentovat