neděle 24. srpna 2014

Cvičební plán


Exercise Plan

http://alisanne.insanejournal.com/2135356.html#cutid1

Autorka: Alisanne; Překladatelka: Gleti; Beta-read: Patoložka

Počet slov: 200

Napsáno pro Snarry Summer Fest at snape_potter. Téma výzvy You scream, I scream, we all scream for ice cream.” ~ American Proverb

Shrnutí: Harry má plán

JKR Disclamer: This story is based on characters and situations created and owned by JK Rowling, various publishers including but not limited to Bloomsbury Books, Scholastic Books and Raincoast Books, and Warner Bros., Inc. No money is being made and no copyright or trademark infringement is intended. This fanfiction was written by Alisanne, czech translation was created by Gleti.
~

„Mmm," zasténal Harry. „Lahodné."

Severus vzhlédl od časopisu lektvarů a zamračil se. „Tohle je dnes tvoje třetí zmrzlina."

Harry lascivně olízl lžíci. „Ano, to je." Usmál se. „Mám letní dovolenou, což znamená, že pokud budu chtít, můžu jíst zmrzlinu celý den."

Lektvarista si odfrkl. „Když si nedáš pozor, budeš po návratu příliš tlustý do své bystrozorské uniformy."

Nebelvír zamumlal. „Budeš mě stále milovat, přestože budu tlustý, ne?"

Severus obrátil oči v sloup. „Samozřejmě, vždyť jsem si tě nevzal pro tvou vypracovanou postavu."

Harry vstal a odloudal se směrem k Severusovi. „To mě uklidňuje. Ale měl bys vědět, že mám cvičební plán na spálení všech těch kalorií navíc. "

Zmijozel zavrčel, když si mladík sedl obkročmo na jeho klín a zároveň odhodil stranou jeho časopis. „Myslíš to doopravdy?"

„Ano." Harry se k němu přitulil šíjí. „I když můj plán bude vyžadovat určité oběti z tvojí strany." Otíral se zuby podél Severusovy čelisti. „Myslíš, že budeš mít nějaký čas nazbyt, abys mě udržel ve formě?"

Severus sáhl po hůlce a před tím, než začal oplácet Harryho pozornosti, je vysvlékl. „No, myslím, že jsem při obřadu souhlasil, že s tebou budu v dobrém i zlém."

Harry se zasmál. „Věděl jsem, že bys to mohl vidět takhle."

Žádné komentáře:

Okomentovat