neděle 24. srpna 2014

Letní pohoda


100 slov
Beta-read Regi
Prohlášení: Drabble nevzniklo za účelem zisku. Všechna práva
na postavy, které jsem si nevymyslela sama, patří J.K. Rowlingové.


Tichošlápek: „Děcka, pojďte se honit ve vodě!“ štěká a vytřepává vodu z kožichu.
Křivonožka: „Brrr, voda! Promerlina, moje podřízená vlezla dovnitř. Kdo se o mě bude starat?“
Prašivka: „Všude samé nebezpečí. Přede mnou voda a v ní oliheň, a za mnou kocour. Kam mám utéct!?“
Trevor: „Jé, tady je komárů! Jen musím dát pozor na čápy.“
Remus: „Půjdu si zaplavat, aspoň si po úplňku protáhnu a uvolním svaly.“
Hermiona, poté co jí Ron ponořil hlavu pod vodu: „Vy jste ale blbí, kluci!“ A stříkla jim vodu do očí.
Harry: „Hermiono, přestaň! Mám mokré brýle, nic nevidím.“
Ron: „Léto je báječné…“

Žádné komentáře:

Okomentovat